Einduitslag 1° NK Wedstrijd

Inmiddels is de 1ste wedstijd voor het Nederlands kampioenschap achter de rug. De weersvoorspellingen waren niet zo gunstig maar toch hebben we van een lekker weertje kunnen genieten.

Na lange tijd konden we onze collega’s rc valschermspringers terug ontmoeten. Ja die Corona toestanden hebben ons ook parten gespeeld om een wedstrijdje te kunnen meepikken. Het werd een blij weerzien en kennis kunnen maken met nieuwe deelnemers. Iedereen gelukkig om terug een sprongetje te kunnen maken.

Normaliter worden er 4 rondes gesprongen m.a.w. iedere deelnemer maakt 4 sprongen. Tijdens het verloop van de 4de ronde gingen de hemelsluizen open en zo werden enkel de eerste 3 sprongen in rekening gebracht voor het eindresultaat.

We hebben ons ferm geamuseerd en voldaan terug naar huis om de rc para wat beter fijn te tunen. Volgende week staat de 2de wedstrijd reeds gepland.

Podium 1ste NK wedstrijd

Einduitslag 1e NK Wedstrijd 2021 Tilburg